13 mars 2008

Länkarkiv påbörjat

Jag vill minnas att Every Kinda People hade ett länkarkiv innan jag började skriva här, men att det togs bort. Stämmer det?

Hur som helst, jag har saknat ett länge. Orsak: glömmer att besöka intressanta bloggar varifrån jag kan hämta uppslag till egna bloggningar här, så idag påbörjade jag ett länkarkiv i, som ni kan se, marginalen till vänster.

Kommer att byggas på vartefter. Man kan inte ha med alla bloggar man uppskattar eller finner intressanta, utan det måste ske ett kräset urval.

Merit Wagers blogg - en av Sveriges mest oundgängliga - var självklar.

2 Kommentarer:

David sa...

Snaphanen.se måste ju vara med!

Jean Moulin sa...

Ja, det hade jag faktiskt tänkt, men jag är inte klar än - på långa vägar!

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.